1-3maj

Efter jobbet på fredagen träffade jag jessica och vi gjorde iordning oss för kvällen sen åkte vi och åt på wipe out nästan svältande innan men som vanligt proppmätta efter. De e så enkelt att äta där! det är på vägen in till stan och man vet att man alltid blir mätt plus att det itne är spec dyrt:) sen åkte vi vidare in till Li och hade förfest med henne och kära fridha som ska vidare till LA så sista gången man fick se henne, snyft!! Vi drog oss ut till celler och stället brevid som heter suger eller nått sånt. Hade sjukt kul dansa på i mängder, några tyska au pairer joina också oss! När morgonen började närma sig satte vi oss i en taxi som visades sig bli en av de roligaste resorna på länge. filmade fridha då hon hade en lång intresant diskussion med taxigubben. shit asso hon bode va komiker!! så klockrena komentarer den tjejen har. helt underbar är hon! väl hemma oss li somna vi fort i hennes säng.

Lördagen vakna vi tidigt av hennes skrik ungar. Li fick även gå upp och hjälpa garandman lite. Men sen smet vi der till haight street och bruncha med fridha. satt där läng och prata tjejsnack, sjukt mysigt! sen var det dags för li att jobba och för oss att dra oss hemmåt till novato. Jag och JJ åkte hem till mig där vi sega massor! JJ tog tilloch med ett nap medans jag såg på raise your voice. Sen åt vi massa mumsig kina mat med min värdfamilj. Vi drog oss sedan mätta till bilen och åkte till vallejo där ryan befann sig med segelbåten. Var väldigt roligt då ryan är van vid att see mig och jj att klä upp oss till nattklubbar. Medans detta var mer en bonnefest som jag faktiskt är van vid hemmifrån. så det var jätte mysigt och roligt. folk dansa par dans till bandet som spela och bartenderna var utklädda till pirater. sen gick vi även på båtluffning hehe man kan kalla det så. det var så många båtar så de fick inte plats som de normalt står så alla va ihoppbunda så man kudne gå från ena båten till andra så vi traska runt över den ena till den andra båten där ett bra tag! men sen blev det sent och jag och JJ körde hem och sov i min säng!

Söndagen blev min och jjs första riktiga sovmorgon. Vaknade ca halv 1 och insåg att vi bör gå upp. men kände inte riktigt för att göra något så vi åka till safeway, köpta massa gott och hyrde JUNO och Twilligt. Sen satt vi hemma oss mej o gotta oss i ett bra tag. Tillslut masa vi oss upp f.r att åka till wipe out och äta söndagsmiddagen. sen åkte vi bara hem och sov behövlig sömn!!




Love from america

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0