Resten av helgen efter de åkt...

De åkte hem den 30maj. En lördag. Sekunden jag satte mig i bilen och körde från flygplatsen kom tårarna! grät i stort sett hela vägen hem. När ja kom hem la jag mig bara i min säng. Både B och T frågade om allt var ok, och det var dej ju också bara lite sorgset! Sen kom JJ över och vi myst till hon körde mig till tibroun där jag mötte upp ryan. Han hade precis seglat och vi skulle äta middag. Men innan middag skulle vi åka båt över till san fran och för att äta på fog harbor. Otroligt roligt att åka en liten motorbåt där! allt kändes så stort o jag så liten, kom väldigt nära alcatraz o var roligt o se den från en annan vinkel också. Var en jätte god och trevligt middag me mycket folk. Efteråt körde ryans pappa oss med båten lite närmre där ryan bor och vi traska hemmåt över en god natt sömn. Söndagen spendera jag själv på ryans soffa. Han var i väg och seglade och efter ha städat i ordning lite la jag mig och myste i soffan. Sen insåg jag att ja va hungri så ja gick ut och köpte lite frukost och gick sen tillbaka till soffan:). närmare kl2 begav ja mig till färgan för att möte upp med JJ och tanja. Vi åkte och såg filmen UP och efter det åkte ja åter igen till tiborun men denna gånen hem till ryans föräldrar. Vi käka och kollade på en inspelad lacross match som hans bror spela. Kändes som "hemma" förutom denna främmande knasiga sport;) Men efter detta var min helg över så åkte hem och sov gott men ltie sorgset!

♥Love from america

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0