Familje besök:)

Den 20maj, min namnsdag o allt hämtade jag upp Mamma pappa och rickard på flygplatsen. Trodde det skulle vara konstigt att se dom igen men när jag såg dom kändes det så naturligt! som att det vart en vecka sen jag såg dom sist! 10 dagar var dom här, om det gick fort! kan inte fatta att dom kom, vart här och redan åkt. Men kul hade vi! som tur var har jag en underbar värd mamma som gav mej en massa ledigt, jobbade några enstaka timmar här och där och en full dag, thats it! Så hade mycke tid att göra saker. Första dagen körde jag bara hem. Dom fick träffa min familj, Jessica och äta på wipe out o säga hej till Ryan. En sammanfattning av vad vi gjorde i bilder och korta ord:

-Första utflyckten i SF, Torsdag den 21maj-

-Vi såg Fishermans warf, pier 39, downtown SF och union square-

-Fredagen den 22maj åkte vi på lunch och promenerade i tibroun, sen muir woods-



-Sen på kvällen lämna vi föräldrarna hemma och gick ut i SF-

-Rickard sjung kareoke!!-

-Lördagen blev det massa vinprovning!-


-Som veckans chaffis blev ja dock tvungen att spotta!-

-Lite bilder från hemma hos mig-


-Bilder från hotellet de bodde på-



-Söndagen blev lite road tripp och er vinprovning-


-Middag med lite vänner utan föräldrar-


-Måndagen blev det lite mer av San Francisco-



-Golden gate, Lombard, coit tower m.m-

-Tisdagen efter jobbet åkte vi till sausalito och marin headlands-



-Onsdagen va vi på 1001 gardens-



-Efter det hade vi lunch med Ryan sen Academy of science-



-Torsdagen åkte vi till alcatraz-



-Fredagen blev att försöka se lite mer av San Francisco-


-Golden gate park, Japansk tea garden, cable car åktur m.m.-

Det var tiden med familjen här. Shit det gick så fort. Önskar att dom vart här längre men vi gjorder va vi kunde med den tiden vi hade kände iaf att ja det var tillräkligt med tid så vi hann verkligen umgås! Tack för att vi kom ♥ ovärdeligt! älskar er och saknar er redan så otroligt. Men nu måste ja börja ladda för nästa besök från Victor och ska även äntligten återförenas med min b1 i vegas helt otroligt!!! längtar!!!! Men men nu ska jag sova och fortsätta min vandring i America.

Love from america

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0