5-7maj

Fredagen gick jag och jj ut en sväng med "the germs" sen sov jag o JJ hemma hos ryan, hade lägenheten för oss själva vilket var mysigt :)


Lördagen gick jag och JJ til union street festival och åt frukost. Efter det åkte vi och titta på när Ryan och hans kompisar spelade Lacross, var roligt då ja aldrig sett en match på rikigt förutom på tvn. Satt i solen o myste mest dock hehe. Efter matchen åkte vi me dom och kollade på The hangover sen vidare för att gå på Sonjas hejdå fest vilket var trevligt men väldigt sorligt. De festa in till små timmarna men jag somna, helt galet trött!




Söndagen
åkte vi till stan o traska runt shoppa lite. Sen mötte jag ryan. Vi beställde hem massa mat, jag fick även en choklad mousse kaka också:) vi åt medans vi kolla på ett program som heter wipe out och skratta åt alla  idioter!! Sen var helgen över!

Love from america

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0