15-17maj

Första veckan och helgen utan Li, jätte snyft. Grät inte jätte mycke men en del när ja sa hejdå till min sötnos men det kommer. Känt mig sorgsen hela veckan för det! Och här börjar LCCn och sånt prata om vi vill förlänga eller inte.. shit.... vilka beslut!! Helgen blev iaf lugn början. Fredagen jobbade jag på kvällen. Jag och JJ hade gottis o film mys! sen fixa vi även iordning sonja för hon skulle ut. Sen upp väldigt tidigt på lördags morgonen. vakna av att jj ringde. Vi åkte till santa cruz med nina, sonja och tanja. Va en mysig varm dag me sol och bad! på kvällen sen åt vi middag på wipe out sen åkte jag med ryan hem. Söndagen gick vi bay to breakers som är ett knepigt men roligt race här, några springer seriöst. Men dom e få, resten klär ut sig och dricker och går rundan genom hela sf typ. vi haka på när dom var i goldengate parken. Vet inte hur mycket folk det var men det var otroligt mycke folk! kommer lite bilder här nere. Sen åt jag och JJ sen bar det hemmår och helgen var redan över!




♥Love from america♥


Kommentarer
Postat av: Li

aww vad härliga bilder! Saknar mina swedes och sf!!! Men någon dag ses vi, även om jag så måste komma till er haha! (L)

2009-06-06 @ 11:25:31
URL: http://everybodyknowsli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0