12-14maj

Fredagen gick vi ut till the celler öfr att fira Våran tyska vän Anka. Har ju inte varit där på väldigt länge så var jätte roligt att träffa alla igen! Även om de e lite sunk det där stället så har jag alltid kul! dom spelar alltid jätte bra musik och träffar allt roligt människor!

Lördagen jobbade jag, vi gick på födelsedagskalas hos JJ. Maja fyllde 2år. Sen på kvällen gick jag och jj på bio. Mådde fortfarande lite dåligt från kvällen innan så vi tog det bara lugnt. Såg taking of pelham 123. JJ gilla ine den men Jag gillade spänningen i den.

Söndagen åkte jag och JJ o shoppa i santa rosa. Sen hade vi ett års kalas för  min underbara snutt Carson som traskar runt och går nu för den delen också!!! här har dom en grymt roligt traditio0n där dom köper en liten tårta till den som har sin första födelsedag sen får dom göra vad dom vill typ vilket var att smocha den så mycket som möjligt!! var otroligt roligt!! :)






Love from america♥

Kommentarer
Postat av: Li

Hittat någon guld i usa ännu? :P love

2009-09-16 @ 14:37:42
URL: http://everbodyknowli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0