Tankar...

När jag och JJ satt i bilen på våg till vårat smultron ställe kom en låt upp. Och hur kul och underbart det än är här så försvinner aldrig allt där hemma. Det finna alltid med en i tankarna! Och det är alltid med än att man faktiskt ska hem här ifrån nån dag. Vilket båda skrämmer mig och glädjer mig. Skämmer mig gör det för jag har fått lära känna så mycket udnerbara människor här som jag inte vill förlora, jag har förälskat mig i denna vackra stad som är förtrollande för mig, att aldrig mer få ta bilen in mot stan komma ut ur tunneln och bara se en underbar syn med golden gate och hela sf i solsken framför mig. Att inte få fortsätta se morgan och carson växa upp. Dom är trots allt som mina småsyskon här och har kommit oerhört nära dom! Jo ja vet att det kanske är tidigt att ha alla dessa tankar men det bara är så dom finns med en hela tiden. Det som glädjer mig där åt andra sidan är att jag ska få komma hem igen, träffa alla nära och kära som jag saknar så otroligt!!!! Jo ja vet att det löser sig men detta är tankar som är med mig i allt jag gör här.



You took my hand, you showed me how
You promised me you'd be around
I took your words and I believed In everything you said to me
 If someone said three years from now You'd be long gone
 I'd stand up and punch them out
Coz they're all wrong
I know better Coz you said forever

 Remember when we were such fools
And so convinced and just too cool

I wish I could touch you again
 I wish I could still call you a friend
I'd give anything
 When someone said count your blessings now
'Fore they're long gone

I guess I just didn't know how
I was all wrong
But they knew better
Still you said forever
 I'll keep you locked in my head
Until we meet again 
And I won't forget you my friend


What happened If someone said three years from now
You'd be long gone
 I'd stand up and punch them out
Coz they're all wrong
and That last kiss I'll cherish
Until we meet again
And time makes it harder I wish I could remember
But I keep your memory
You visit me in my sleep
Who knew My darlin' I miss you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0