Skönt!!!!!

Idag gjorde jag och JJ teorin för cali körkort och vi båda klara det utan några problem:) såå skönt och ha det gjort. Hatar prov och bli alltid så nervös. Bara för att alla sa att det var så lätt så kändes det som man skulle klanta sig bara för det. men klara det! så skönt, bara uppkörningen kvar nu sen kör jag lagligt i californien!!

Gu så hemskt!!! Carson är en unge som nästan aldrig gråter. Men han e så dålig när det kommer till att sova, vaknar flera gånger under natten. Så nu har dom bestämmt sig för att vara starka och låta han gråta mera iaf på dageb (då det är mitt jobb att lägga honom) nu har han sbart skrikigt i 40 minuter och mitt hjärta smälter. Vill bara gå in och puss och krama på honom och säga att allt är bra men då har de senaste 40min vart för javels så vill åndå inte göra det men stackarn vad ledsen han låter!!! det är så svårt, för vi är ju ltie sent ute med "sovträning" för han kan ju krypa runt och stå upp så nu står han upp vid sidan och gallskriker och fattar inte varför vi gör så här mot honom. usch stackrn, vill gå in och trösta honom för han är ju ändå världens bästa unge annars. Nästan aldrig gnällig eller jobbig. Alltid så glad och söt! usch nu ska jag gå och kollar på den lilla tvn som dom har där man ser han att han är okej blir nervös!!

Men är han inte för söt?



Love from america♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0