3-5 april

Fredagen blev some en ganska "vanlig" dag. Jag och carson myst. Åkte till wipe out och höll Lauren lite sällskap. Sen åkte jag och JJ in till stan parkerade och åkte ner till downtown för att möta Li. Vi gick på preimären av Fast and the furious 4. Pga att ja inte gillade 3:an så hade jag inte så höga förväntningar men lite högre då orginal skådespelarna från ettan var med. Men nu kan jag inget annat än att rekomendera den om man gillar ettan. Helt grym film, bra story tycker jag och kan inte låta bli att älska skådelspelarna!! Så om ni tänkte se den, gå och se den!!!



Efter bion kom Ryan och hämtade mej och jag åkte hem till honom. Lördagen blev att vakna tidigt då Ryan skulle iväg och segel racea. Ringde JJ och Li så dom kom hem till mej och höll mej sällskap. Efter ett tag gick vi och åt frukost på the cave, smsigt var det och oerhört kul hade vi. Satt och skratta så vi grät, folk om kring undra nog var vi prata om! Efter lite krångel med att komma in i lägenheten åkte vi ner till downtown för lite shopping. Blev lite sommarsaker och för mycke pengar spenderat men kul hade vi ändå. Senare mötte vi Ryan för att få en nyckel så vi skulle komma in i lägenheten(:P sorry tjejer). Tog en dusch åt kina mat och gjorde iordning oss för kvällen. Tog en taxi några minuter till en bar vid namn dirty martini där vi mötte upp lite folk. Dansa och hade roligt men sen kände jag att jag var klar så vi åkte faktiskt hem innan klubben stängde, men kom inte ihåg vad klockan var riktigt. Blev att åka hem och sova!




Söndagen började tidigt igen då Ryan hade segling ännu en gång. Men denna gång hade ja mina tjejer som höll mig sällskap i lägenheten!! vi mös lite för att sedan åka ner till hamnen äta lite frukost och kolla på segelbåtar, såg nog ryans båt nånstans där. Vi tog även en prommenad längst stranden som är där.



Åkte sedan på en family fun day au pair möte (som var sjukt tråkigt) och efter att varit där de timmar man måste åkte jag och JJ tillbaka till stan för att möta Ryan och gå på middag. Åt otroligt gott, till och med sushi eller nu hur man stavar det!?! Sen var det soppas sent så helgen var över!

Love from america

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0