27-29 mars

Shit va veckorna rullar på. Tycker ja bloggar om helgerna hela tiden, nu har det varit en ny helg och då har jag fortfarande inte skrivigt om förra helgen. En lyckad sista helg i mars blev det! Fredagen hade jag båda barnen då Morgans dagis var stängt. Efter jobbet åkte vi för att hämta lite. Blev lite middag på Wipe out, sen planera vi att gå ut här i närheten men blev kvar hemma hos billy som jag och jj lärt känna via gymmet.



Lördagen Blev det upp tidigt för att åka till discovery kingdom!! Jag jj och li tog en bil och våra tyska vänner tog en så möttes vi där. Hade en sjutk rolig dag och efter ha övervinnigt lite rädsla lyckades jag åka en del saker! Sjukt roliga bergodalbanor. Skulle åkte tony hawks ride också men när vi stod i kön stände dom den pga tekniska problem så missade den. Det är även ett slags zoo med val shower m.m men vi hade ingen tid att titta på sånt!





När vi tröttnat på alla rides bar det av hemma. Vi gjorde i ordning oss för fest och åkte till celler där anthony hosta partyt. Hade ännu en rolig kväll me mina svenska, amerikanska och isländska vänner.




Söndagen åkte jag till LI och efter lite seg i hennes säng gick vi till golden gate parken för att njuta av det fina vädret. Låg och dega i solen med JJ Li Fridah och hennes syster Emma. Det var en salig härlig blandning av skumma människor i parken! Men vi hade det mysigt! Sen åkte jag och JJ till wipe out för att äta sen hem för att sova behövlig sömn!

Love from america

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0