24-26 april

En helg utan mycke att prata om. Var mysigt och så men gjorde typ inget. Fredagen åkte jag och jj in och träffa våran udnerbara Li. Sen träffa jag Ryan. Lördagen gick jag och Ryan på brunch sen skulle han jobba så jag åkte till Li. Li skulle också jobba men jag tänkte hålla henne sällskap. Vi gick till safeway och köpte extremt mycket! haha vi köpte godis, chips, chokladmjölk och glass. Vi gick hem till Li och fridha kom också. Efter att barnen ätit, badat och somnat beställde vi pizza, kolla på tv och åt allt vi köpt. Fast blev så mätt så vi hann aldrig till glassen:P sen åkte jag hem till Ryan igen och efter några minuter när jag vart där kom han hem från jobbet. Söndagen åkte jag och mötte Li vid downtown på förmiddagen och hade brunch. Var jätte mysigt att vara med henne igen då jag verkligen förösker ta vara på det jag hinner umgås me henne för hon ska lämna america den 12maj:( men det är för hennes bästa men kommer sakna hemme enormt!!! Sen åkte jag hem och umgick lite men min värdfamilj. Och till middag blev det wipe out, smaskigt gott med favorit milkshaken till efterrätt.

Jag och Li på union sqaure och lite turist shopping:)



Love from america

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0