10-12april

Efter att ha kämpat vid varje nattning med carson på fredagen så sov han ändå 8.30 på kvällen, även morgan sov då efter en halv timmas skrikning från bådas rum! Gjorde mej lite kladdkakesmet (som smakar gott men inte lika dant, behöver svenska kakao) och kollat på tv. Jobbade kvällen idag då Barbara och Tom behövde en break. Men dom kom hem vid halv 11 så det var inte direkt jobbigt. Vid 12 kom Ryan och hämtade mig så åkte jag hem till honom och sov.

Lördagen skulle jag få resten va min födelsedagspresent från Ryan, hans sällskap vid shopping och köp av en bra kameraväska till min fina kamera. Blev denna som jag för övrigt är sjukt nöjd me!!:


Blev även en kamera som var en födelsedagspresent från mina kära föräldrar, kände att ja behövde en enkel liten sak också då man inte alltid orkar me den stora kameran. So far så är jag hel nöjd med min kamera, en nixon coolpix s220



Efter det kolla vi lite på kläder sen skulle han åka och jobba och jag mötte upp JJ och Sonja på cheescake factory som ligger jätte fint till längst upp på macys med utsikt över union square. Satt o njöt i solen ett tag



Sen blev det lite mer shopping, som vanligt spendera lite förmycke men blev massa fint från forever 21!! Åkte sean hem till Ryans lägenhet, beställde lite kinda mat och testade min nya kamera lite. Gjorde sedan i ordning oss för utgång även om vi planerat att inte gå ut, så kan det gå... Sonja och hennes kompis kom och joina oss och vi åkte först till celler en sväng sen gick vi även till sugar. Var en väldigt spännande kväll där vi mötte väldigt många interessanta människor. Inte för att jag vet hur mycket deras historier stämmer men vi hade kul ändå. Tog kort med en släkting med en kändis. Dom sa att han var brorsbarn till huvudsångaren i aerosmith, vet itne ens vem det är så men vi hade lite roligt över det ändå. När lampan tändes och klubben stängde gick vi hem (Li, du var saknad!). Ni kan även se att kameran funka jätte bra. Tyckte vi fakitskt var jätte duktiga och tog många bra bilder spec gruppbilder som vi annars är dåliga på.








Söndagen blev mys me JJ och massa kort. Först dega vi hemma hos mej lite sen åkte vi till wipeout för en milkshake, sen åkte vi till ett smultron ställe med utsikt över hela bay, sf och golden gate. Hem igen för lite tv o deg! Middag på wipe out sen var det natt igen:) Men sjukt mysig dag, tack min sötnos detta måste vi göra om!! och Li vi sakna dej ap mycke!!! hur ska det gå sen när du åker ännu längre bort?






Lots of love from america♥

Kommentarer
Postat av: Li

Sötnos! Men du, vi får inte glömma bort att vi alla ska bila genom Sverige och visa upp våran stad! Och än är jag inte borta! Saknar dig snutt!

2009-04-21 @ 06:37:43
URL: http://mylifeinamerica.blogg.se/
Postat av: Carro

älskar dej min lii

2009-04-21 @ 07:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0